יום רביעי, 20 ביוני 2012

כסף גדול




כסף

לרוב כסף גדול נקשר בשמותיהם של טייקונים ובעלי חברות גדולות ששמם מתנוסס בעיתונים, וכך כולנו יודעים אודותיהם. כאשר אתה מחזיק בבעלותך רשת גדולה של סופרמרקטים או בנק רציני, אתה לא יכול אלא לעשות כסף גדול. זה בהחלט משחק של גדולים, שהרוב המכריע של האוכלוסייה כלל אינו מעורב בו. בעלי שליטה על חברות תקשורת, חברות סלולאר, רשתות שיווק, שידורי טלוויזיה מסחריים, כבלים לוויינים ואינטרנט, הם אלה האנשים שעושים את הכסף הגדול.
להרוויח כסף גדול
יחד עם זאת ישנם אנשים שאינם נחשבים טייקונים ועדיין מרוויחים יפה מאוד, סכומים שכל אחד מהקוראים שורות אלה היה מאחל לעצמו. אם הייתי מציע לך תפקיד ששכרו כמיליון שקלים, האם היית חושב פעמיים? אני לא מתכוון למיליון שקלים בשנה, אלא לשכר של מיליון שקלים בחודש . יש כמה מנכ''לים בארץ שמשתכרים סכומים הקרובים מאוד למיליון שקלים. יחד עם זאת אני בטוח שמרבית האנשים היו שמחים גם להסתפק בסכום שנע בסביבות ה 100 אלף שקלים בחודש.

דרך אחת שבה אנשים פשוטים, אנשים מן היישוב מצליחים לעשות כסף גדול היא באמצעות תוכניות הריאליטי השונות. לעשות סכום של מיליון שקלים תוך שלושה חודשים זה לא רע בכלל. הזוכים בתחרויות כמו האח הגדול, והישרדות, אכן זוכים בסכומים שכאלה. אבל מעבר לפרס עצמו, הם מקבלים הרבה יותר מזה, הם הופכים להיות סלב, וזה בפני עצמו גם כן שווה הרבה כסף. כך למשל בוגרי תוכניות ריאליטי זוכים להשתתף בפרסומות, ומקבלים סכומים גבוהים מאוד, של מאות אלפי שקלים. אין פלא שכאשר שואלים היום ילדים מה אתם רוצים להיות כשתהיו גדולים, הם אומרים מפורסמים. אם בעבר כאשר ילדים נשאלו מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים, הם אמרו, מורה, שחקן, זמר, צייר, מעצב אופנה, ארכיטקט, כבאי ועוד, הרי שכיום זה ממש לא מעניין אותם מה הם יהיו, הם רוצים להיות מפורסמים. אבל אי אפשר להאשים אותם, אם הם צופים בשלל תוכניות הריאליטי ורואים דוגמאות של יפה וחנון, של שורדים באי, של האח הגדול, כולם אנשים שלא עושים משהו מיוחד כדי להרוויח את לחמם, אלא פשוט הופכים להיות מפורסמים. אז מדוע שהילדים הללו לא ירצו גם כן?

הנה שיטה שבה נוקטים מפורסמים כדי לעשות כסף גדול מהחתונה שלהם. הם פשוט חותמים על חוזה עם אחת מספקיות התוכן, בין אם מדובר בערוץ כבלים לוויינים או סלולאר, ומוכרים זכויות לצילום חתונתם תמורת סכומי עתק.  ספקיות התוכן שרוכשות את התכנים זוכות לרייטינג גבוה, שמתורגם לכסף, ואילו הסלב זוכה לנתח כסף יפה מאוד.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....