יום שישי, 20 ביולי 2012

כסף מרשימות תפוצה – איך לבנות את העושר שלך מהרשימה

זה לא סוד שניתן להרוויח כסף מרשימות תפוצה. איך עושים את זה ואיך עושים כסף גדול מהדבר הזה לבדו?  ניתן לבנות עסק שלם רק מבניית רשימות תפוצה. בימנו, השימוש באימייל נפוץ מאוד, לכן שיווק באימייל הוא שיטה אפקטיבית ביותר ובעלת עוצמה רבה. זה מאוד זול לשלוח הודעת אימייל לרשימה של אלפי אנשים, ומאימייל אחד אפשר לחולל עשרות מכירות ולעתים אף מאות מכירות, ולהרוויח כסף גדול.
כסף מרשימה
השיטה הנפוצה ביותר לבנות רשימת תפוצה היא דרך עמוד אינטרנט, שנקרא גם עמוד הרשמה או עמוד נחיתה. התפקיד של עמוד אינטרנט זה הוא לעודד גולשים להירשם. נהוג להציע מתנה כלשהי למי שנרשם, בדרך כלל מדובר בקובץ דיגיטלי כלשהו, כך שזה ממש לא עולה לך כסף לתת עותקים של המתנה הזאת. זה כרוך רק בזמן של יצירת המוצר שאותו אתה מציע חינם. זה יכול להיות ספר אלקטרוני קצר, זה יכול להיות סרט וידאו, או כל מסמך אחר שכולל בתוכו מידע ייחודי ובעל ערך עבור הגולש.
כאשר אתה מתחיל לשווק דרך האימייל, תמיד תאפשר להתנתק מהרשימה, ותאמר את זה לגולשים, שהם תמיד יכולים להפסיק לקבל ממך אימיילים. דווקא האמירה הזאת תגרום להם להרגיש הרבה יותר בנוח עם המסרים השיווקיים שאתה מעביר דרך הדואר האלקטרוני.
בסופו של דבר מדובר באסטרטגיה שיווקית מוכחת, ואם עושים את זה טוב ונכון, בהחלט אפשר לעשות כסף מרשימות תפוצה, ולעתים קרובות כסף גדול. השיטה היא משלוח ניוזלטר פעם בשבוע או פעמיים בשבוע, אשר עוסק בנושא ספציפי ומספק אינפורמציה ייחודית לכל מי שנמצא ברשימה. יחד עם התכנים הרגילים, משתלבים הצעות עסקיות, ולינקים של מוצרי תוכניות שותפים, כדי ליצור הכנסות ורווחים עבור בעלי הרשימה. כך אתה משלב הצעות למוצרים ושרותים שונים הקשורים באופן זה או אחר לאופי התכנים שאתה מספק חינם.
עליך לבנות יחסי אמון עם הרשימה שלך, והדרך היחידה לעשות זאת היא לספק תכנים איכותיים. תראה להם שאתה יודע על מה אתה מדבר, תדגים דרך התכנים הטובים שלך את הידע שלך ואת היכולת שלך לחדש להם. כתוב בצורה מהנה, כך שיהיה כיף לקרוא את האימיילים שמגיעים ממך. בנוסף לכך, אתה יכול מדי פעם לספר משהו אישי על עצמך, כדי ליצור הזדהות. כך למשל, אם נולד לך תינוק חדש, ספר על זה בניוזלטר, אם נתקעת בפקק של שלוש שעות, אתה יכול לשתף את הרשימה שלך בסיפור הזה, וכך ליצור הזדהות ויחסי קירבה. כך תראה גם את הצד האנושי שבך. בסופו של דבר אנשים בוטחים באנשים, ואנשים רוכשים מוצרים מאנשים שהם בוטחים בהם, שהם מכירים. כאשר יש לך בסיס טוב, אתה יכול לבנות על זה, ולהתחיל להרוויח כסף.
זכור, בניית רשימה רווחית זה לא משהו שקורה במיידית, ויש להשקיע בכך מאמצים ועבודה ממושכת. אתה מתחיל מאפס, בכל יום נרשמים עוד כמה אנשים, עד שיש לך רשימה מרשימה שניתן להרוויח ממנה כסף טוב.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....