יום שלישי, 24 ביולי 2012

כסף מקבלת טיפים חינם

הכותרת של מאמר זה עשויה להטעות, מה זאת אומרת להרוויח כסף מקבלת טיפים חינם? אבל מייד הערפל יתפוגג והכול יהיה מובן וברור.
יש אנשים שעושים רווחים מזה שהם נותנים עצות, נותנים טיפים יומיים. אם אתה אחד שיש לו ידע עשיר בתחום מסוים ואתה יכול לכתוב למשל משהו כמו 100 טיפים בנושא, אתה יכול לעשות מזה כסף. לדוגמה אתר שנקרא הטיפ היומי. אתה יכול להקים אתה כזה בכל תחום שרק תיבחר. הטיפ היומי להרוויח כסף, הטיפ היומי לחיסכון, הטיפ היומי להיות מאושר, הטיפ היומי לרזות, וכדומה.
אבל הרעיון המרכזי הוא לבנות עמוד הרשמה, שבו הגולשים ירשמו עם האימייל שלהם ושמם הפרטי, כדי לקבל מדי יום את הטיפ. רבים יירשמו מכיוון שאנשים אוהבים טיפים, ואוהבים לקבל אותם חינם. מה גם שזה מגיע ישירות אל תיבת האימייל, כך שהם אפילו לא צריכים להתאמץ לחפש את האינפורמציה שמעניינת אותם, אלא האינפורמציה מגיעה היישר אליהם, ונוחתת בתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.
מה אתה עושה ברשימה הגדולה הזאת של האנשים? אז אמרנו שאתה שולח להם מדי יום טיפ אחד. אפשר לתזמן את זה באצעות תוכות דיוור, כך שברגע שמישהו נרשם הוא יקבל סדרה מתוזמנת מראש. ברגע שתזמנת הכול, אז התהליך כבר אוטומטי, וההודעות נשלחות אל האנשים שנרשמו מבלי התערבות נוספת  מצידך.
אבל מאיפה הכסף מגיע? פשוט מאוד אתה משלב מודעות ופרסומות שמהם מגיע הכסף. כמובן שככל שיש לך רשימה גדולה יותר, תהיה מסוגל להרוויח יותר כסף.
שים לב שבמודל עסקי זה לעשיית כסף, אתה חייב להשתמש באוטוריספונדר, בתוכנת דיוור כלשהי, אחרת תהיה לך הרבה מאוד עבודה בשליחת האימיילים. כאשר אתה עושה שימוש בתוכנת דיוור, כל מה שעליך לעשות הוא לטעון מראש את כל הטיפים, ולתזמן אותם בהפרש של יום זה מזה, והנה לך הטיפ היומי, נוחת בתיבת הדואר של הרשימה שלך מדי יום ביומו.
שים לב שאפשר ממש לבנות מזה עסק, תאר לעצמך עשרה עמודי הרשמה שכל אחד מהם מציע את הטיפ ביומי בתחום אחר, כך אתה יוצר עשר רשימות תפוצה שונות, בנושאים שונים, ובתחומים שונים, ועושה כסף מכל אחת ואחת מהן.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....