יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

איך לכתוב ספרים אלקטרוניים ולעשות מהם כסף – חלק א

לעשות כסף מספרים אלקטרוניים
כתיבת ספר זה דבר מרגש ומרתק. יש כל כך הרבה יתרונות בכך שאתה מוציא לאור ספר משלך, שקצרה היריעה מלהזכיר את כולם. לדוגמה, אם כתבת ספר בנושא של דיאטה, אוטומטית אתה נחשב בעיני אנשים למומחה בנושא, לאדם שמבין בזה. אם כתבת ספר בנושא של להרוויח כסף בבורסה, אז אנשים יבטחו בך שאתה  מבין בבורסה. כתיבת ספר מעניקה לך אמינות שלא תקבל בשום מקום אחר, זה מייצג אותך וממתג אותך בתחום בו עוסק הספר.
כסף מספרים אלקטרוניים
אנו מדברים כאן על פרסום ספרים אלקטרוניים מכיוון שבשיטה זו כמעט ואין השקעה כלשהי, כך שמהר מאוד אתה מתחיל להרוויח. אם מכרת עשרה עותקים כבר עשית כסף. אתה חותך את ההוצאות של הדפסת הספרים, את הוצאות ההפצה אל חנויות הספרים, את הרווחים של הוצאת הספרים, ואת הרווחים של חנויות הספרים. אתה מדלג על כל השרשרת הזאת ומוכר ישירות ללקוח בלי כל המתווכים בדרך. יחד עם זאת אין זה אומר שאין אתה יכול ליצור עותקים מודפסים, אך אני ממליץ לעשות זאת רק כאשר אחד מהספרים האלקטרוניים שכתבת הופך להצלחה גדולה. במקרה זה ייתכן שתרצה למכור את הספר באמצעים נוספים ולא רק דרך רשת האינטרנט.
כאשר אתה כותב ספר הדרכה בנושא ספציפי זה יהיה חכם לא רק להפיץ אותו דרך חנויות ספרים, אלא דרך חנויות שקשורות לתחום של הספר. לדוגמה, אם כתבת ספר אודות גינון, אז רעיון טוב יהיה להפיץ אותו בחנויות לכלי גינון ובמשתלות. אם כתבת ספר שהכותרת שלו היא  "איך ירדתי ב 25 קילוגרם בלי לעשות דיאטה" אז זה יהיה רעיון טוב להפיץ את הספר בחנויות הטבע, וחנויות הבריאות. הרעיון הוא לשים את הספר במקום המתאים לו. אם כתבת ספר על תבלינים, אז נוכחות שלו בחוות התבלינים למשל, תביא להרבה יותר מכירות, מאשר נוכחות שלו בכל חנות ספרים אחרת.
החלק המסחרי ביותר בספר שלך הוא הכותרת שלו, שם הספר. לשם של הספר יש כוח מכירה. תבלה זמן מה בבחירת שם מנצח, אטרקטיבי, כזה שיגרום לאנשים רצון להחזיק את הספר בידם, שם כזה שיעורר סקרנות לקרוא את הספר. תעלה לפחות 10 שמות שונים לספר, ועשה סקר מה אנשים אהבו יותר. ככל שתשתף יותר אנשים בסקר הזה, כך יגברו הסיכויים שתבחר את הכותר הנכון.
כתוב תקציר בהיקף של עמוד אחד אודות הספר שלך. אנשים מעוניינים לקבל הצצה חטופה לספר, והתקציר מראה להם בדיוק מה הם יקבלו מקריאתו.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....