יום שלישי, 17 ביולי 2012

8 שיטות להרוויח כסף מכתיבה

אני תמיד אומר שהאינטרנט הוא גן עדן לכותבים. יש כל כך הרבה כותבים מוכשרים בארץ, שזה לא ייאמן. ראיתי כשרונות אדירים, נוכחתי לגלות אנשים שיש להם יכולות כתיבה מדהימות. ואני לא מדבר רק על כתיבה של סיפורים ופרוזה, אלא בכלל, בכל התחומים. אבל לכמה עיתונאים זקוקים ידיעות אחרונות ומעריב? לא כל אחד יכול לקבל טור בידיעות, או בהארץ. הבשורה הטובה עבור כל הכותבים הטובים הללו היא שהאינטרנט טרף את הקלפים, ופתח הזדמנויות יוצאות מן הכלל עבור אנשים שיודעים לכתוב ואוהבים לכתוב. 
כסף מכתיבה
הנה שמונה שיטות להרוויח כסף מכתיבה:
1 כתוב בלוג בנושא ספציפי -  הקם בלוג בפלטפורמה חינמית, של בלוגר או וורדפרס, ותתחיל להרוויח כסף מארוח פרסומות גוגל, או פרסומות של תוכניות שותפים. שאל את עצמך מהו הנושא המרתק אותך ביותר, והתחל לכתוב בנושא בלוג ייעודי.
2 כתוב אתר – הקם אתר אינטרנט העוסק בנושא מסוים, וכמו בדוגמה הראשונה של הבלוג, צור ממנו רווחים על ידי קידומו במנועי החיפוש אל התוצאות הראשונות.
3 תרוויח כסף מכתיבת ברכות ואיחולים בהזמנה  אם אתה אחד שהכתיבה בוערת בעצמותיו, זוהי שיטה קלה מאוד להרוויח כסף. די בכמה דקות כדי לכתוב ברכה ליום הולדת, או ברכה לחתונה. לכתוב דרשה לבר מצווה זה לוקח קצת יותר זמן, אבל זה לא אמור לקחת יותר מחצי שעה. הצע שרותי כתיבה מותאמים אישית בהזמנה, קבל תשלום, ותתחיל לעשות כסף מיכולות הכתיבה שלך.
4  עשה כסף מכתיבת אתר ברכות ואיחולים - בדוגמה הקודמת הוצע לך לכתוב עבור לקוחות ברכות בהזמנה. אך אם אינך מעוניין בכל הטרחה הכרוכה ביצירת קשר עם לקוחות, ועמידה בדד ליין, אתה יכול להקים אתר או בלוג של ברכות ואיחולים. בכל יום כתוב ברכה אחת, ודי מהר תגלה שהאתר שלך מתמלא בשפע של ברכות. אתר כזה יכול להרוויח עבורך הכנסה נוספת נאה.
5 עשה כסף מכתיבת ספר אלקטרוני – זוהי דרך נוספת להרוויח כסף מכתיבה. פשוט כתוב כל דבר שעולה בדעתך, בין אם מדובר בספר בדיוני, דמיוני, או ספר הדרכה בנושא כלשהו, המר אותו לפורמט PDF, עצב לו עטיפה ומכור אותו בכסף.
6  תרוויח כסף מכתיבת מאמרים – כתוב מאמרים עבור בעלי אתרים, וקבל עשרות שקלים בעבור כל מאמר. המאמרים יכולים להיות בתחומים שונים. יש דרישה גבוהה מאוד למאמרים איכותיים ובמחיר סביר.
7 כתוב באנגלית ועשה טונות של דולרים – מסוגל לכתוב מאמרים באנגלית? הצע את שירותי הכתיבה שלך באתר Elance. אם אתה כותב היטב לא תחסר לך עבודה, והדולרים יזרמו כמו מים בנחל גועש.
8  הצע שרות של סופר צללים – סופר צללים הוא אדם שכותב עבור אחרים תחת מעטה סודי. כלומר אותו אדם שהזמין ממך את כתיבת הספר זוכה לתהילה, כאילו הוא עצמו חיבר את הספר, אבל אתה צוחק בדרך אל הבנק. מכיוון שאותך זה לא מעניין עד כמה הכותר נמכר או לא נמכר, אתה מקבל את חלקך בכל מקרה.
אלה הן שמונה דרכים להרוויח כסף מכתיבה, אני בטוח שיש עוד ועוד אפשרויות בווריאציות כאלה ואחרות, בחר לך שיטה אחת או שתיים ותתחיל לעשות כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....