יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

לעשות כסף מכתיבת סדרת אימיילים


איך אפשר לעשות כסף מלכתוב סדרה של אימיילים? ובכן ראשית זה אפשרי. איך זה נעשה? תחילה נרשמים לאחד מהאתרי השותפים. זה יכול להיות אתר קליקאון או אתר ווי סייל, או כל אתר שותפים אחר. יש כיום לא מעט אתרי שותפים ישראליים. השלב השני הוא לבחור מוצרים לקידום. באתרי השותפים תמצא הרבה מאוד מוצרים שונים מתחומים שונים.
בחר במוצר שהעמלה עליו לפחות 40 שקלים, ושיש לו ביקוש בשוק. בחר במוצר מנצח של חברה ידועה. מחקרים מראים שמוצרים של חברות ידועות ומפורסמות, הרבה יותר קל לשווק מאשר מוצרים של חברות שאינן ידועות. בדוק את אחוזי ההמרה של המוצר, ניתן לעשות את זה בקלות, ומייד אראה לך כיצד. כתוב סדרה של  8 אימיילים בנוגע למוצר הזה. אל תכתוב ישירות אודות המוצר, אלא לגבי מה שהוא נותן לאנשים. בסופו של דבר עבור האנשים זה לא המוצר עצמו אלא הערך שהוא נותן למשתמש בו
אם אתה רשום לאתר השותפים קליקאון, גלוש אל קטגורית קמפיינים, בעמודה השמאלית ביותר היכנס ליחס המרה משוקלל, ככל שאחוזי ההמרה גבוהים יותר זה אומר שהמוצר הזה מבוקש יותר. חזור שוב אחרי שבוע ובדוק את אחוזי ההמרה של אותו מוצר/ שרות, אם עדיין האחוזים גבוהים, כדאי לשווק אותו. מה זה אחוזי המרה גבוהים? בעיני כל מה שמעל 5% נחשב גבוה. כמובן ש 10 אחוזים או 20% זה יוצא מן הכלל.
לדוגמה, אם בחרת לקדם מוצר שנקרא ביטוח משכנתה, כתוב סדרת אימיילים אינפורמטיביים בנושא משכנתאות. מאיפה לך הידע? בצע תחקיר ברשת למד את הנושא, גלוש לאתרים בארץ ובעולם. כתוב מאמרים מקוריים משלך ואל תעתיק מאחרים אחרת אתה עלול להכניס את עצמך לצרות.
אתה בונה קמפיין פשוט של אימיילים. כל אימייל מכיל תוכן אינפורמטיבי בנושא משכנתא, כך שאותו אדם שמתעניין ברכישת משכנתא יידע על הנושא וילמד אודותיו דרך עבודת התחקיר שאתה עשית, ויצרת במיוחד עבור מטרה זו.
שלב בתוך האימיילים את ההצעות של תוכנית השותפים למשכנתא, ותיהנה מהרווחים והעמלות.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....