יום שישי, 17 באוגוסט 2012

לעשות כסף מהרוח


כסף מרוח
האם היית רוצה לעשות כסף מהרוח? בכל פעם שהרוח נושבת אתה מרוויח, איך זה ייתכן? יש אנשים שזה בדיוק מה שהם עושים. ובכן אנו מדברים כאן על מחולל אנרגיה שחוסך לך כסף יקר של חשבון חשמל. הרוח היא משאב אנרגיה שכמעט ואינו מנוצל, ובוודאי שלא מספיק. ניתן להמיר והתמיר רוחות מנשבות לאנרגיית חשמל, וכך לספק לביתנו תצרוכת אנרגיה חשמלית, ירוקה וידידותית לסביבה, וכל זאת מבלי הצורך לשלם כסף מדי חודש לחברת החשמל, בעיקר כאשר המחירים של אנרגיה זו הולכים ומאמירים כל הזמן.
כסף מהרוח
זה מעניין לראות שבעבר הרחוק עשו שימוש רב בעצמתה של הרוח, כך למשל בטחנות הקמח, שנקראות גם טחנות רוח על שום הכנפיים הגדולות שהיו מסתובבות וכך טוחנות את הקמח.  בימנו ישנן טורבינות רוח אשר מסוגלת לעשות את העבודה ולהפיק עבורנו כוח כזה שיספק לנו אור, וחום בביתנו. זוהי דרך יוצאת מן הכלל לנצל את מה שנותן לנו הטבע, לנצל את משאבי הטבע ולרתום אותם לטובת האדם.
ניתן להתקין טורבינות רוח ולהרוויח הרבה מאוד כסף בחיסכון חשבונות חשמל גדולים. רק דמיין אילו יכולת לספק לעצמך את כל תצרוכת החשמל מבלי להזדקק כלל לחברה כלשהי שתספק את זה עבורך. יחד עם זאת צריך להבין שאין זה מתאים לכל מקום, אלא למקומות בהם יש רוח חזקה ויציבה. אדם המתגורר במרכז הארץ, לא יכול ליהנות מהיתרונות של מתקן זה, לעומת זאת באזורים מסוימים בצפון הארץ, זה בהחלט יכול לבוא בחשבון, אלה מקומות בהן יש שפע של רוח.
בשלב זה אתה בוודאי חושב לעצמך, רגע אחד, אפילו אם אני מתגורר במקום שנושבות בו רוחות, מה אני אעשה ברגע שהרוח תפסיק לנשוב, אשב בחושך? לא, זה לא בדיוק כך. כאשר מתכננים את המערכת בצורה חכמה, הרי שבזמן שמנשבות רוחות חזקות, האנרגיה נאגרת ונצברת בסוללות מיוחדות, כך שבשעה שהרוח שוככת ואפילו פוסקת לחלוטין, עדיין ניתן לקבל זרם קבוע ומספק לתצרוכת הבית שלנו.
חשמל מיוצר מגז או מזוט, וכאשר מייצרים יותר ויותר חשמל באמצעים טבעיים כגון טורבינות רוח, כך מפחיתים את הצריכה של הגז שאינו ידידותי לסביבה. אבל אולי היתרון הגדול ביותר הוא שבניגוד לגז או מזוט, רוח מסופקת חינם ואינה עולה כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....